maandag 27 juli 2009

Nog 3 dagen..

Over 3 dagen vertrek ik naar Panama! Ik vertrek om 8 uur met het vliegtuig in Zaventem, moet overstappe in Madrid. 12 uur later kom ik aan in Panama-City! Daar blijf ik dan een twee daagjes voor ik naar mijn gastfamilie in Penonome vertrek. Dat is een klein stadje een 25 kilometer van de zee en een 2 uur rijde van Panama-City. Ik ga daar ook naar school naar "l'universidad de Panama". Mijn gastfamilie bestaat uit een moeder, vader, twee zussen : één van 30 en één 26 en 1 broer van 23. Zo, dat is echt alles wat ik tot nu toe weet, zodra ik meer weet horen jullie het ook. Nu ga ik lekker nog een laatste x bbqen met mijn vriendjes en vriendinnetjes ;) !

2 opmerkingen:

  1. Ondertussen is ze in Panama en is er het één en ander verandert aan het verhaal hierboven, maar daar Silvie het nodige hier wel over vertellen zodra ze in de mogelijkheid is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben reuzebenieuwd Silvie ! We denken hier alle dagen aan jou.
    Meid wat een ervaring, maar 't zal wel wennen zijn in het begin.
    Amai, en dan ben je nu " de jongste van het gezin".
    Tot binnenkort !

    groetjes
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen